Příležitost koupit vytrvalý, celolitinový, osmiventilový diesel ze staré školy od svědomitého a slušného majitele. Za přirozené považuji upozornit na každý nedostatek, který auto má. Plní euro 4 - to je maximum bez DPF. Prakticky všechny 2.0 TDCI maji DPF a to přináší servisní náklady. STK 25/4, funkční a spolehlivé auto. Nejde jen klimatizace, někde uniká. Najeto 321 tis. (realný nájezd) R.v:2007 Verze 5 rychlostí (5 převod je na dálnici v pohodě cca 1900 ot/min při 100 km/h), 92 KW/ 320 Nm. Tažné na 1450 kg. Je slyšet turbo, táhne normálně. Vrchní rozvody, brzdy, žhaviče udělané, přeťesněn motor. V autě se nekouřilo. Doposud sloužilo, jako naše auto i na cestování. Ještě v září u Baltu. Nyni jsme koupili Multivana. Na rychlé nabidky odkupu s výraznou slevou nereaguji. Vyžaduji převod na úřadě! Auto neodjede s nadějí, že si to nový majitel na sebe dohlásí. Prodám na zimních kolech. D.známka do konce ledna.
Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům