Podívejte se i na moje další inzeráty. Velice pěkně provedený kovový model. Slavný sportovní vůz. Charakterní motor vpředu a pohon zadních kol. Vrcholem této generace byly verze Z4 M.
Základní čtyřválec 20i (prodával se jen v Evropě), ale řadový šestiválec 25i s rozvodem DOHC, který byl jedním ze dvou šestiválců při uvedení. Je hliníkový a s variabilním časováním ventilů double-VANOS. Maximální výkon je 174 (do roku 2006 dokonce 190) koní v 5 800 (nebo 6 000) otáčkách, točivý moment 230 Nm (nebo 245) v 3 500 otáčkách, reakce jsou okamžité. Při klidné jízdě je auto tiché a má velmi příjemnou spotřebu pod osm litrů, v tempu klidně i kolem dvanácti. Nádherný zvuk dunivý v nízkých a ostré vytí ve vyšších otáčkách.
Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům