Mohlo by se Vám také líbit Tom Vanderbilt

Cena: 110 

nová kniha
Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po lajky a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás. I odborníci těžko hledají vysvětlení, jak určit, co je dobré nebo příjemné. Autor nás zavede na fascinující cestu plnou překvapení, která nám pomůže lépe pochopit, jak vnímáme a hodnotíme svět kolem nás.
čeština
POČET STRAN
352

Místo prodeje: SlanýZměněno: před 2 týdny
Na Seznamu od roku 2020
Poslat zprávu
Mohlo by se Vám také líbit Tom Vanderbilt110 

Další nabídky prodejce

  • + 430
Nahlásit nabídku

Nahlásit nabídku

Prosíme, řeknete nám, proč si myslíte, že tato nabídka neodpovídá pravidlům